#1 Skrevet Juli 28, 2008 Har kommet over noen org. VAG-felger i 19 tom men de har slike org. dekktrykks-målere monterte på ventilene ser det ut som. Litt skeptisk til å slike dingser snurre rundt inni dekkene når jeg ikke har bruk for de. Kommer ikke frem av bildet hvordan de er festet,vil gjerne ha de av hvis det blir til jeg kjøper de felgene. Kan jo sikkert selges til evt. folk som har bruk for slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 De er vel bare festa i ventilene syntest jeg huske, evt. med en strek dobbeltsidig teip mellom felg og sensor i tillegg. Du må nok også ha nye ventiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 Vanskelig å se på bildet jeg fikk av selger...........men kan se ut som en noe spesiell ventil også ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 Du får kljøpt disse i bøtter og spann på ebay, så det er ikke noe problem å fjerne de. Det er nok en egen ventil på disse. Bare skru ut ventilen og da løsner nok sensoren også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Det er nok en egen ventil på disse. Bare skru ut ventilen og da løsner nok sensoren også. Det stemmer. Du må ha nye, vanlige ventiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...