Hvordan er org. dekktrykk-målere festet til felg ?

Anbefalte innlegg

Har kommet over noen org. VAG-felger i 19 tom men de har slike org. dekktrykks-målere monterte på ventilene ser det ut som. Litt skeptisk til å slike dingser snurre rundt inni dekkene når jeg ikke har bruk for de. Kommer ikke frem av bildet hvordan de er festet,vil gjerne ha de av hvis det blir til jeg kjøper de felgene. Kan jo sikkert selges til evt. folk som har bruk for slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er vel bare festa i ventilene syntest jeg huske, evt. med en strek dobbeltsidig teip mellom felg og sensor i tillegg. Du må nok også ha nye ventiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å se på bildet jeg fikk av selger...........men kan se ut som en noe spesiell ventil også ja.

lufttrykk.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kljøpt disse i bøtter og spann på ebay, så det er ikke noe problem å fjerne de. Det er nok en egen ventil på disse. Bare skru ut ventilen og da løsner nok sensoren også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok en egen ventil på disse. Bare skru ut ventilen og da løsner nok sensoren også.

Det stemmer. Du må ha nye, vanlige ventiler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.