#1 Skrevet Juli 29, 2008 Skal kjøpe felger på bilen min. Men er ikkje sikker på kva felga eg skal gå for endå, men har lyst på 18 toms. Lurer litt på noken RS6 felga eller noke liknande, er det noken som har bilde av ein golf 4 med RS6 felger? Eller andre forslag? Vist ikkje, er det noken med 18 toms og ikkje senk som kan vise meg bilde av korleis det blir sjåandes ut? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 Jeg har noen tøffe å sjeldne polerte Brabus-felger som passer til bilen din........ http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=128922 Krever 4 nye spacere men det kan du få kjøpt til en grei pris hos Håkon Sandberg her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 dine er vel 5x112 Pål, og her er det jo 5x100 =) bilder fra div forum av rs6 (knall pent): og en liten bora =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2008 Har ikke hørt om adapter-spacer du da ?? Siden felgene mine har så høyt innpress kan du allikevel ha en 20 mm spacer å havner på ET35 som er helt perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2008 Er det brukt adapter-spacer på RS6 felgane? eg ringte og bestilte 17" RS6 felga igår. Men fekk telefon idag om at felgane ikkje blei levert i den dimensjonen eg må ha. Adapter-spacer er ikkje lovlig, derfor er dette uaktuelt. Så no har eg bestilt Momo WRS felga isteden. Vart 800 kr dyrare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2008 Hmm, nesten så jeg fikk lyst på sånne RS6'er selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2008 Adapter-spacer av skikkelig merke er tuv-godkjent det. Men siden du har bestilt felger allerede så er det vel ikke aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2008 Polerte TT parabol felger er rått på golf IV, sånn hvis du skal bytte felger seinere ; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2008 Polerte TT parabol felger er rått på golf IV, sånn hvis du skal bytte felger seinere ; ) blir vel i minste laget med 17" ? =) Har lyst på slike felger til min også..men, får vente til neste sesong for min del =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2008 Adapter-spacer av skikkelig merke er tuv-godkjent det. Men siden du har bestilt felger allerede så er det vel ikke aktuelt. Merkelig, han på de dekkverkstedet sa alle former for adapter-spacera va ulovlig. Men eg har ikkje peiling, det hadde kanskje ikkje han heller:p Polerte TT parabol felger er rått på golf IV, sånn hvis du skal bytte felger seinere ; ) Får vurdere det viss eg senker bilen til neste sesong. Ka slike felger koster? bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...