Anbefalte innlegg

Hei!

Satt meg i bilen igår og tok ned alle vinduene på passaten(fram og bak)

Så, når jeg skulle stoppe og ta de opp igjen fikk jeg opp alle untatt den bak til venstre..

Noen som har vært borti samme problem? Vinduet står på vidt gap nå, så trenger å få fikset dette kjapt:(

Elektrisk framme og bak, så jeg har prøvd begge bryterene..: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok vaiern din i ruta som har tatt kvelden. har du prøvd å dra ruta opp manuelt??visst dette går så gjør du det og deretter taper det i toppen til du får fikset problemet.

for å bytte vaiern på disse viduene må du ta ut vindu, deretter ta av den stålplaten som sitter på innsiden av døra. (denne platen kjøper du ny på møller og da sitter den nye vaiern fast på denne) flytt over motoren og monter det sammen igjen.

kan også være at ledningen som går til motoren er defekte. imollom døra og b stolpen sitter den en kabelstrømpe. ta ut denne å se om ledningene der er fine. (disse her en dentens til å bli dårlig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet med en 98mod passat. Kanskje samme modell som din? Er visstnok en kjent problem med vinduene. Min kom litt når den ville den, men i verste fall kan du jo bare ta av dørdekselet og bruke makt til å få det opp? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var faktisk bare en ledning som var røkke:) Takk Arve;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.