#1 Skrevet Juli 29, 2008 Sikkert mange som setter seg godt tilbake i godstolen og tørker av et lite flir, men det får så være. Har lenge hørt snakk om AAN. Det er en motor ikke sant? Hvilken? Noe spesielt må det vell være med denne siden jeg ser igjen navnet over alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 AAN er navnet på 2.2liters turbomotoren som ble levert i S4 fra 91-94 og S6 fra 95-96. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 Aha, det den perlen ja.. det ante meg, men var ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2008 Du skulle bare spurt meg på fredagen, skulle du fått et langt foredrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2008 Ja, men jeg har enda tid til et foredrag Frank! Da tar vi det på fredag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...