#1 Skrevet Oktober 21, 2004 Lenge har jeg hatt planer om å gjøre dette, men først idag fikk jeg somla meg til det. Snakk om aluringer rundt speedo og turteller.. Liggende opp ned enkelte ganger så fikk jeg demontert det som måtte gjøres... Så når alt var ute så det slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2004 Men takket være Christian Johnsen på tech-support via sms og MSN så fikk jeg det til. Veldig lærerikt for en som har null peiling på biler egentlig... hehe Eneste problemet jeg kom over var at jeg glemte å sette i ene plugen i airbagen. Så når jeg startet opp igjen, etter å ha satt den i, så lyser airbaglampa. Får finne en med vag-com.. Ble en helt annen bil å kjøre - litt lyser instrumentpanel. Men jeg var litt rask med limet dessverre.. Så jeg får fikse bort limrester en annen gang. Gidder ikke skru opp igjen alt dette igjen med det første. Trenger ikke utbrede alt jeg gjorde, da Christian har meget bra step-by-step manual på sin hjemmeside. Uansett, slik ble resultatet: (Bildet er fra Chris sin hj.side...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2004 Tøft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2004 Ser bra ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2004 her hos meg ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2004 Takker for kommentaren gutter:D Men jeg regner det blei like fint hos deg Kristoffer, grattis så mye med ringene...regner med dinne blei like fine: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2004 Ser bra ut! Må en ha av rattet for å få ut instrumentet på passat? På A4 og A6 så er ikke det nødvendig. Det plastdekselet som dekker skruene i nedkant av instrumentet kan lett fås av uten å røre rattet. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Ser bra ut! Må en ha av rattet for å få ut instrumentet på passat? På A4 og A6 så er ikke det nødvendig. Det plastdekselet som dekker skruene i nedkant av instrumentet kan lett fås av uten å røre rattet. BB Har man orginalt 4 eika ratt slipper man og ta av rattet. Men har man 3 eika ratt må rattet av for å komme til to av skruene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Ser bra ut! Må en ha av rattet for å få ut instrumentet på passat? På A4 og A6 så er ikke det nødvendig. Det plastdekselet som dekker skruene i nedkant av instrumentet kan lett fås av uten å røre rattet. BB Må det med 3-eika, men ikke med originalratt EDIT: Det var da jaggu så snar Christian var da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2004 Pga at det 3 eikede er litt mindre da eller? (Jeg hadde 3 eiket på min gamle bil, Passat 1.8T Highline). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Pga at det 3 eikede er litt mindre da eller? (Jeg hadde 3 eiket på min gamle bil, Passat 1.8T Highline). Pga at foten er større for å si det sånn på 3 eika. Foten er mindre på 4 eika slik at du kommer til de to skruene som må av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Men har man 3 eika ratt må rattet av for å komme til to av skruene. Nja... Har selv 3-eikers sportsratt, og med Arve E.'s eminente fingre, fikk vi tatt ut konsollen og montert tachoene uten å ta av rattet. Takk igjen for hjelpa Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2004 Det var ikke all verdens jobb når jeg ser tilbake på det nå. Men da jeg holdt på så ble jeg litt skeptisk, bilen så jo helt herja ut jo. Men nå er jeg en erfaring rikere. Men det ble nais ja. Spes i mørket.. Skulle gjerne byttet ut pærene og blitt kvitt det grønne lyset, men det er vel noen andre tråder på det her..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...