#1 Skrevet Juli 29, 2008 I dag satte jeg trykk på systemet og fant en lekkasje på en liten, hard, grönn slange som går inn i torpedoveggen på höyre side. Jeg klarte ikke å finne akkurat hvor den lekker da den selvfölgelig ligger litt vanskelig til, men det er iallefall denne slangen. Er det noen som vet hva denne slangen er til og hvor den går? Og får jeg kjöpt slike slanger noe annet sted enn Möller bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 kan du ikke bare bruke hvilken som hels slange egentli? møller sender vel i posten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 I dag satte jeg trykk på systemet og fant en lekkasje på en liten, hard, grönn slange som går inn i torpedoveggen på höyre side.Jeg klarte ikke å finne akkurat hvor den lekker da den selvfölgelig ligger litt vanskelig til, men det er iallefall denne slangen. Er det noen som vet hva denne slangen er til og hvor den går? Og får jeg kjöpt slike slanger noe annet sted enn Möller bil? Hvis det er noe lignende som på S4, er det slangen som går til MAP-sensor i hjernen. Hvis du tar opp teppet på passasjersiden og kikker på hjernen, tipper jeg du ser andre enden av slangen. Hvis du med høyre side mener passasjersiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...