#1 Skrevet Juli 29, 2008 Drypper jevnt og trutt fra vannsamlern i underkant av innsuget på audin. Sikkert en pakning som har tatt kvelden. Men hvordan er det lettest å komme til denne vannsamleren? Må ut med innsug og det hele da? Og hvordan verktøy er det kjekt å ha dersom innsug må ut? Lang umbrako? Takk får tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 er ikke bare en slange under der som er lekk da? det skjedde på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 Jepp, kjøp den lengste umbrakoen du finner på nærmeste maskinforretning, må være av 'lang' type.. 6mm så vidt jeg husker, sjekk i AKTE.. Husk å bytte manifoldpakning, den er 'kjekk' at er tett.. Jeg tror nok ellers på teorien til Mads også, prøv å stramme til først, det er nemlig o-ringer mellom vannmanifold og topp som sjeldent ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 Ok,får stramme til i første omgang da. Vikken slange var det du tenkte på Mats? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 du kan klare og se ene enden av den, rett over termostat huset, og går til ca midt under innsuget ditt til en kobling med 3 slanger.. tror det er vannkjølingen til turboen som går gjennom ? kan prøve og finne\ta bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 Slange nr.48 mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2008 Tror han mener nummer 5, den tok kveld på min aan for 2 dager siden, fikk bestillt nye deler på Møller idag, ny slange og pakninger til innsugsmanifoild og vann manifoild... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2008 Ja ser det drypper fra nr5 men usikker på om det renner fra noe over den igjen. Må av med innsug uansett vell? får bestille meg nye pakninger jeg og da. Har du delenr på det du har bestilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2008 034.129.717k Innsugsmanifoild pakning. 034.133.073h Vann manifoild pakning N.028.230.4 Tetningsring 15x2.5 3 stk 027.121.139a Denne er til innløpet på toppen av innsugsmanifoild 034.121.063c Vannslange. Mvh.Espen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2008 Takk takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2008 Takk takk. Glad for å kunne hjelpe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2008 Fikk delene mine fra Møller igår, og til min store fortvilelse så blei det feil slange:confused:.. Den som jeg bestillte var nummer 5 på etka tegningen, men den som er gåen hos meg er ikke merket på etka'en, min slange er ca 10-15 cm lang og går fra et ca 8mm rør som kommer ut fra dekselet på registerreim, og går derfra inn på en banjokobling under vannsamleren.. Så da ha iallefall en person fått feil Delenummer av meg: rolleyes Men denne slangen må vel være mulig og skaffe på quale vil jeg tro... Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2008 Noen som vet hvilken slange jeg mener og som evt har et delenummer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2008 jepp, vet hvilken slange du mener.. er jo den som jeg har snakket om helt siden starten av denne tråden..... trenger vell ikke original slange? er jo bare og finne en som tåler temperaturer og skru på? vanlig kjølevannslange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2008 Fikk delene mine fra Møller igår, og til min store fortvilelse så blei det feil slange:confused:.. Den som jeg bestillte var nummer 5 på etka tegningen, men den som er gåen hos meg er ikke merket på etka'en, min slange er ca 10-15 cm lang og går fra et ca 8mm rør som kommer ut fra dekselet på registerreim, og går derfra inn på en banjokobling under vannsamleren.. Så da ha iallefall en person fått feil Delenummer av meg: rolleyes Men denne slangen må vel være mulig og skaffe på quale vil jeg tro... Mvh Espen Oki har ikke henta delene på møller ennå ,men har vell mest sansynlig fått feil slange jeg og. Hvor handla du slange hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2008 Skal stikke innom quale og kjøpe, eneste kriteriet er vel at den tåler varme... Skal kjøpe meg et par biter i litt forskjellig dim.. Hvis noen vet eksakt dim på slangen så bare sleng det ut: smil : Mvh.Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 7, 2008 Dimensjon på slangen er 10x3.5 og den er ca 16 cm lang. Mvh.Espen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 7, 2008 Fått bytta nå. Hjalp ferlt hehe , sitter opelslange på nå, men dog: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 9, 2008 Fått bytta nå. Hjalp ferlt hehe , sitter opelslange på nå, men dog: rolleyes Måtte du demontere alt av innsug og vannkasse for å komme til da? Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 9, 2008 Ja. Umbrako settet fra Wurth holdt akkuratt på milimetern, fornøyd da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 9, 2008 Ja. Umbrako settet fra Wurth holdt akkuratt på milimetern, fornøyd da;) Blir ikke bedre da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...