#1 Skrevet Juli 29, 2008 Heisann, jeg har kansje ett litt rart spørsmål, får jeg vet ikke om dette er å oppdrive. Men er det mulig å kjøpe noe som gjør att jeg får noen felger med boltsirkel 4x108 til å passe på min golf2 med boltsirkel 4x100? tengte kansje det fantest noe spacere etc? Evt hvor får jeg kjøpt dette? Hadde vert supert med litt hjelp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 jeg kjøpte spacere som gjør om motsatt veg så det burde være mulig ja:) Hør med nordisk felgimport:) http://www.dekkshop.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 Eller hør med Håkon Sandberg her på forumet, han skaffer adaptere (fra FK?). Eneste aberet med å bruke adaptere er at du senker innpresset på felgene dine tilsvarende tykkelsen på adapterene (typisk 20-25mm og oppover). Du må sjekke om du har plass til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2008 Går ikke dette akkurat med slingrebolter da, 4mm på hver bolt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2008 var hulla i felgen liksom som ikke ville passe her.. tror ikke det vil passe med sånne bolter helder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2008 Går ikke dette akkurat med slingrebolter da, 4mm på hver bolt Slingrebolter brukes på differanser inntil 2mm. F.eks 4x98 til 4x100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2008 var hulla i felgen liksom som ikke ville passe her.. tror ikke det vil passe med sånne bolter helder. Slingrebolter brukes på differanser inntil 2mm. F.eks 4x98 til 4x100. Jeg har med "litt" modding fått til dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2008 Tusen takk for svar:D får ringe de i morgen i og med jeg ikke kunne finne email adresse. Dersom andre har tips om hvor jeg kan få itaki noe sånt så skrik ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2008 På bakakselen er det bare å bytte til skiver eller tromler fra en Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2008 Slingrebolter brukes på differanser inntil 2mm. F.eks 4x98 til 4x100. Låner tråden litt jeg , ikke skyt:p Så f.eks Merchedes felger 5-112 vil passe på min Omega B 5-110 med slingrebolter? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2008 Låner tråden litt jeg , ikke skyt:p Så f.eks Merchedes felger 5-112 vil passe på min Omega B 5-110 med slingrebolter? Mvh Normalt ja, men kommer litt an på hulla (som igjen går an å utvide litt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2008 Låner tråden litt jeg , ikke skyt:p Så f.eks Merchedes felger 5-112 vil passe på min Omega B 5-110 med slingrebolter? Mvh [OT] Går helt fint. Vet flere som har dette. Men er veldig viktig at du har riktig navdiameter (Omega=65,1mm) når du bruker slingrebolter. Mercedes har 66,6mm originalt. Finnes såvidt meg bekjennt ikke senterringer som er kun 0,75mm tykke (1,5mm/2). En kompis fikk dreie slike av aluminium når han monterte Merce-felgs på Omega. [/OT] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2008 Det går fint an å dreie sånne ringer ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 1, 2008 oki;) takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...