#1 Skrevet Juli 29, 2008 Som overskriften sier. Går dette fint uten og valse? Tenker da på om det vil subbe og slikt? Er kun snakk om bak. Fremme tenker jeg 8,5 brei og ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 Som overskriften sier. Går dette fint uten og valse? Tenker da på om det vil subbe og slikt? Er kun snakk om bak. Fremme tenker jeg 8,5 brei og ET35 Kommer an på dekkbredde, senking og stivhet på dempere. Er i faresonen mht subbing, men med 235/35 dekk og ikke lavest bil i gata, så kan det gå akkurat. Foran går det bra, da med samme dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2008 Vil tru dette skal gå fint? Har 9,5 bak med et 35 med 235/35-19 på min Passat 3B, og den har vel mindre hjulbuer enn 3BG? Dette går akkurat. Då har eg KW var 2 stilt på det lavaste og tatt vekk den gummiforinga under fjøra.... Ser veldi bra ut med tom bil, men subber med 2 i baksete....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2008 Vil tru dette skal gå fint? Har 9,5 bak med et 35 med 235/35-19 på min Passat 3B, og den har vel mindre hjulbuer enn 3BG? Dette går akkurat. Då har eg KW var 2 stilt på det lavaste og tatt vekk den gummiforinga under fjøra.... Ser veldi bra ut med tom bil, men subber med 2 i baksete....hehe Utfra det jeg husker med min gamle 99 3B og 03 3BG, så har disse bilene like hjulbuer. At det går sånn ca akkurat med KW gew høres riktig ut. Men viktig å ikke velge de bredeste dekkmerkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Tor dette går glimrende Eirik. Framme velger du naturligvis 225 dekk. Du skal likevel være oppmerksom på at dekkene kan ta tak i skjermene framme hvis du ikke er forsiktig ved hump og sving samtidig. Det har skjedd hos meg så vidt på den ene siden, og bilen min er da ikke så lav. Tror faktisk det er 5-6 cm til å skru ned framme Antar det går fint bak selv om jeg ikke har førstehåndskunnskap med mine pinglete 8,5" bakfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 jeg har 9,5*18 ET40 bak på min å det går helt flott. og 8,5*18 ET40 foran. dette er litt drøyt, skulle gjerne hatt ET35 der sitede. hos meg sitter 225 på alle felgene og da får du fint strekk på felgene bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...