#1 Skrevet Juli 29, 2008 Sitter å ser på ny DP til bilen. har jeg lambda før og etter kat? mener selv at jeg bare har før katten... Hadde litt lyst å bestille "test-pipe":) kunne seff funnet ut dette selv ved å se på bilen, men det blir for mye styr å begynne med på denne tid av døgnet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2008 Mener på du har 2 stk, og b5 har 1. 99,9% sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2008 Ingen som vet dette sikkert? Motorkode er: BFB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 Du har 2 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Hva kan jeg da gjøre om jeg vil sette på en "test-pipe"? går det å sette den bakre lambdaen i ei hylse? så står litt utenfor eksosrøret? edit: Noe sånnt?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNIVERSAL-O2-SENSOR-bung-ADAPTOR-02-Conversion-ADAPTER_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em14Q2el1318QQhashZitem250273142183QQitemZ250273142183 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 Hva kan jeg da gjøre om jeg vil sette på en "test-pipe"?går det å sette den bakre lambdaen i ei hylse? så står litt utenfor eksosrøret? edit: Noe sånnt?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNIVERSAL-O2-SENSOR-bung-ADAPTOR-02-Conversion-ADAPTER_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em14Q2el1318QQhashZitem250273142183QQitemZ250273142183 Vis du setter på test pipe vil du få motor lampe lyset lysende konstant, men har hørt om folk som har sveiset sånn at den siste lambdaen er utenfor akkurat sånn som den hylsa du linker til. En ting du burde være ops på er at orginal turboen skal ha litt motstand så fjerner du katten så kan du få olje? lekasje på turboen, har lest dette flere plasser, så derfor jeg har slått fra meg ideèn selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2008 Vis du setter på test pipe vil du få motor lampe lyset lysende konstant, men har hørt om folk som har sveiset sånn at den siste lambdaen er utenfor akkurat sånn som den hylsa du linker til. En ting du burde være ops på er at orginal turboen skal ha litt motstand så fjerner du katten så kan du få olje? lekasje på turboen, har lest dette flere plasser, så derfor jeg har slått fra meg ideèn selv. blir montering av K04R turbo. Skulle visst om det var vits i å bestille den hylsa, eller om det ikke funker på 1,8T... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2008 blir montering av K04R turbo. Skulle visst om det var vits i å bestille den hylsa, eller om det ikke funker på 1,8T... Når du får på den hylsa vil jo ikke lambdaen stå midt i eksosen så du slepper jo motorlampe lyset. Vis du søker litt (ikke alltid like lett) så finner du flere som har gjort dette og det fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...