Valset hjulbuene, men hva gjør folket med innerskjermene??

Anbefalte innlegg

Har valset hjulbuene fremme på A4'en, men hva gjør folket med innerskjermen??

Den passer jo heller dårlig nå etter valsinga.. Finnes det noen andre innerskjermer som en kan bytte til, eller er det å klippe vekk det som er i veien, å la resten stå igjen??

Har i alle fall tatt ut innerskjermene nå, og smørt godt på med tectyl...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde igjen en liten kant som de lå imot på min, men hvis du kapper vekk "bretten" som ligger mot skjermen, også limer opp resten med sikaflex etc så fungerer det bra. Vil anbefalle deg å ha innerskjermene i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja.. har forsket litt på det i dag. Har også kappet vekk den verste kanten, men får liksom ikke dradd den noenplass.. den er så stiv, at jeg klarer ikke å dra/lime den opp...

Har prøvd å varme den opp, men er ikke så lett det heller... :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte varme på min og fikk den bøyd inn i posisjon og når den var kald lima jeg den med sica.

Men pass på å ike ha for varmt, da smelter skjermen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får gjøre et nytt forsøk i dag... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at det går greit å varme å bøye til innerskjermen etter å ha kappet vekk den BARE selve kanten på innerskjermen...

Problemet i går var at jeg hadde kappet ut ALT for mye, slik at den ikke rakk ut mot skjermen uansett hvordan en gjorde det....

Nye innerskjermer er bestillt, så da blir det modding til helgen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man lærer så lenge man lever, og jeg lever på din lærdom. Så når jeg engang skal valse så veit jeg hva jeg skal gjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man lærer så lenge man lever, og jeg lever på din lærdom. Så når jeg engang skal valse så veit jeg hva jeg skal gjøre :)

Ikke sant.. Derfor forumet er fint å ha:D Hver sin gang å drite seg ut:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.