#26 Skrevet August 25, 2008 Så du har fått pakken din? Blir spennende å se. Pakken er egentlig fire pakker. I følge sporingssystemet til die deutsche postwerke (eller noe sånt) er to av dem i Oslo og de to andre i Stavanger i skrivende øyeblikk. Så er uansett ikke lenge til det skjer noe nå Kan legge ut biler så fort jeg har noe å fotografere. Hva må jeg forresten gjøre for å få flyttet denne tråden herfra til VW? Føler den begynner å passe bedre der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 25, 2008 Kan du ikke ha to tråder da Så kan alle med MK1 i stavanger poste bilder her etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 25, 2008 Så det ble einser til slutt anders! Kanon konge! Bra du e i gang! Glede meg te å se denne rundt jule tider blir det vel for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 25, 2008 Kan du ikke ha to tråder da Så kan alle med MK1 i stavanger poste bilder her etterhvert LETT! Bare å begynne å poste bilder folkens...caddy også så klart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 25, 2008 Så det ble einser til slutt anders! Kanon konge! Bra du e i gang! Glede meg te å se denne rundt jule tider blir det vel for min del Måtte gjennomføre planene, kan ikke gå uten en halvubrukelig gamlis vet du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 25, 2008 Det e så sant. Eg har gjennomført planene mine, å står FREMDELES med ein halvubrukelig gamlis Men det ska gå te slutt !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 25, 2008 Da er vi i gang: rock : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1338845#post1338845 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...