#1 Skrevet Juli 30, 2008 tenkte å bestille meg 18" RS6 felga til min 3 dørs golf 4. Har ikkje tenkt å senke den, er det derfor lurt å kanskje gå for 17 isteden? Eller korleis blir ein golf sjåandes ut med 18" uten senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 tenkte å bestille meg 18" RS6 felga til min 3 dørs golf 4.Har ikkje tenkt å senke den, er det derfor lurt å kanskje gå for 17 isteden? Eller korleis blir ein golf sjåandes ut med 18" uten senk? Hvis du ikke har tenkt til og senke overhode ville jeg kjørt med org felger.... Skal du ha 17-18 bør du i allefall ha 30mm senk ellers ser det rart ut... Blir en stor glippe mellom dekk og hjulnue.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2008 Hvis du ikke har tenkt til og senke overhode ville jeg kjørt med org felger.... Skal du ha 17-18 bør du i allefall ha 30mm senk ellers ser det rart ut... Blir en stor glippe mellom dekk og hjulnue.... Okai, no har eg bestilt 17" felga so får eg senke han viss det ikkje ser heilt bra ut. har ikkje anna enn stålfelga til bilen, så nye felga måtte de bli:) takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...