#1 Skrevet Juli 30, 2008 Noen som har gjort dette? Trenger tips til hvor den befinner seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 Inni fordeleren, under rotoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2008 Det skal ligge en guide til dette på Bilforumet, under Golf2 forumet): Skulle lett frem linken til deg, men kommer inn på BF på jobb:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 Jøss, rotor og fordeler på så "moderne" motor *lete på bilforumet* Takk så langt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Siden du spør etter hallsensor så antar jeg bilen er såpass umoderne at den har det. "Moderne" motorer med elektrisk tenning har vel crank posision sensor (CPS?) istedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 Siden du spør etter hallsensor så antar jeg bilen er såpass umoderne at den har det. "Moderne" motorer med elektrisk tenning har vel crank posision sensor (CPS?) istedet? Det har den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2008 Den står bak kam-drevet. skikkelig kødd å skifte den med tanke på at reg.reima må av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2008 Siden du spør etter hallsensor så antar jeg bilen er såpass umoderne at den har det. "Moderne" motorer med elektrisk tenning har vel crank posision sensor (CPS?) istedet? Det er nok det den har ja, ble litt lurt av VagCom..... Crank Position (Hall) sensor Det har den også. Stemmer Den står bak kam-drevet. skikkelig kødd å skifte den med tanke på at reg.reima må av... Jepp, så litt køddent ut den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2008 Jepp, så litt køddent ut den der Tips: Strips reima fast i drevet og legg drevet til sides med spenn oppover. Har funka greit de gangene jeg har skifte den sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...