#1 Skrevet Juli 30, 2008 http://www.ranablad.no/nyheter/article3646935.ece Snakk om englevakt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 Det må jeg si... Tror ikke at nye biler er SÅ sikre, at du er hel etter den smellen der, uten flaks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2008 Kaller det flaks, skulle ikke tro det var mulig og overleve det der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 Oi: eek : Åssen er det mulig... Han må jo ha bli kastet ut av bilen, er vel ikke noe sted man kan sitte i den bilen uten å bli knust!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Hvordan bil er dette her?? virker sinnsykt sikker! er hvertfall ikke en ford sierra:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 Linjene på det som var A-stolpen minner meg om en Ford Mondeo: klø : Bra airbag må dem ha hatt ivertfall: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2008 Er ved slike tilfeller, man nesten begynner å tro det finnes større makter som bestemmer over oss.. Syntes det ser ut som en passat, muligens en Touran. Venstre sidespeil minner veldig om et vw speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2008 Faen meg utrolig, ser jo enkelte dauer av småbulker så overlever noen dette her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2008 Flaks er vel stikkordet her ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2008 Sitat fra en fra Rana gatebil: "Passat sedan btw..." Om noen noen gang skulle si at vw ikke er sikker, kan man bare referere til denne artikkelen, hehe...burde sette dem på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2008 Faen meg utrolig, ser jo enkelte dauer av småbulker så overlever noen dette her... Apropo, faren til en jeg kjenner tryna på tråsykkel, og slo hodet i autovernet og døde momentant.. Med hjelm! Så ja, folk dauer av "ingenting" kontra dette.. Sjukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2008 Sitat fra en fra Rana gatebil: "Passat sedan btw..." Om noen noen gang skulle si at vw ikke er sikker, kan man bare referere til denne artikkelen, hehe...burde sette dem på plass Frank, ikke ta helt av i gledesrusen. Ingen som skal komme å fortelle at en Passat fra 1983 er kolisjonssikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2008 Frank, ikke ta helt av i gledesrusen. Ingen som skal komme å fortelle at en Passat fra 1983 er kolisjonssikker. sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 2, 2008 Frank, ikke ta helt av i gledesrusen. Ingen som skal komme å fortelle at en Passat fra 1983 er kolisjonssikker. Liker og ta litt av jeg Sigmund, som deg, hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 6, 2008 Det er flott at bedre teknikk kan redde mennesker. Bedret kollisjonssikkerhet er hovedårsak til at antallet trafikkofre er halvert siden 70-tallet, selv om kjøringen er doblet. Det er vanskelig å se hvilken årsmodell Rana-Passaten var. Utrolig at det gikk så bra når en ser bilen. Sist uke var en 2001 Passat innvolvert da to brødre på 15 og 18 omkom i en kollisjon nord for Minnesund. De satt i en BMW og kolliderte sidelengs med Passaten. Der satt et voksent par som ble tatt ut skadd men i live. Det hadde de nok ikke vært i en 80-talls Passat. Se VG-s bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...