#1 Skrevet Juli 30, 2008 ka dokke trur om ditta filteret? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_27_120&products_id=313 dinna resirkventilen? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_24&products_id=80 på en audi s4 2.2t 20v =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 Filteret er vel greit det, men den resirken vill jeg lagt på 100 kr og kjøpt samme versjon i svart, da følger det med 4 stk fjærer som man kan bruke alt etter hvilket turbo trykk du har. Jeg har chip og godt over 1 bar i ladetrykk, og bruker den fjæra som står i, 0.85bar. bruker du den hardeste åpner ikke ventilen nesten og du får nå så sinnsykt med duelyd, flere sånne poff poff poff. Veldig rått da men, tar vel knekken på turbo og travelt i lengda.. Jeg mener denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2008 Filteret er vel greit det, men den resirken vill jeg lagt på 100 kr og kjøpt samme versjon i svart, da følger det med 4 stk fjærer som man kan bruke alt etter hvilket turbo trykk du har.Jeg har chip og godt over 1 bar i ladetrykk, og bruker den fjæra som står i, 0.85bar. bruker du den hardeste åpner ikke ventilen nesten og du får nå så sinnsykt med duelyd, flere sånne poff poff poff. Veldig rått da men, tar vel knekken på turbo og travelt i lengda.. Jeg mener denne ok =) va ikkje dumt tenkt de nei =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2008 Har en sånn ventil. kjørt med den i litt under 1år. nå er det lekkasje i den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Har en sånn ventil. kjørt med den i litt under 1år. nå er det lekkasje i den... Har du smurt den? Tilogmed Forge sine ventiler til 1500-1700kr skal smøres opp en gang i året... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2008 Har du smurt den? Tilogmed Forge sine ventiler til 1500-1700kr skal smøres opp en gang i året... I know:) smurt den opp igjen mange ganger. men for all del. kan være det er et enestående problem at min har lekkasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2008 I know:)smurt den opp igjen mange ganger. men for all del. kan være det er et enestående problem at min har lekkasje har du sakt de til dei da?? men ellers har den fungert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2008 har du sakt de til dei da??men ellers har den fungert? Nei, har ikke sagt noe til de, tror ikke jeg gidder å reklamere på den heller. Kjøper heller Forge neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...