High output coilsett fra 034, pluggledninger

Anbefalte innlegg

Har nå motatt high output coil kit fra 034.. når jeg monterer det oppdager jeg at pluggledningene som følger med ikke passer på utgangene på coilene!!! dette settet jeg snakker om http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=26&products_id=466.

Noen som har ledninger som passer, eller overganger? Er meget lite fornøyd med 034 akkurat nå, først sender de meg innsugsrør til S4 2,7bt når jeg skal ha silikonslanger til 2,2t, og når jeg skal montere coilene passer jaggu ikke pluggledningene eller, apebutikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta noen bilder og legge ut? Skulle jo være plug'n'play dette, men det hjelper lite hvis delene ikke passer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er fordelen med dette kittet? Er det bare nødvendig om du skal ta ut større mengder hk eller vil det ha en forbedring på originale motorer og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk svar fra 034 nå, pluggledningene de hadde sendt med var selvfølgelig feil ja... men de ettersender nye nå da. Andre ettersendingen på en pakke! håper ikke det er normalt fra dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre vært ut for det samme.. Men de order hverfall opp etter seg når det skjer noe galt :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er fordelen med dette kittet? Er det bare nødvendig om du skal ta ut større mengder hk eller vil det ha en forbedring på originale motorer og?

Man slipper de slitsomme tenningsmodulene samt at man får nye coiler , noe som er kjekt da de orginale egentlig skal byttes ved 160000.... mener jeg å ha lest ett sted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde fått til et gruppekjøp på et slikt coilkit til en grei pris. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.