#1 Skrevet Juli 30, 2008 sto og så på motoren min mens den sto i gang. og så kom jeg borti den stålomspunnende slangen som går ut fra bensin filteret. og da sprutet det litt bensin ut fra overgangen på slange og rør kommer jo ingenting når jeg ikke rører den. men straks jeg tar og vrikker slangen på nytt kommer det litt bensin ut i overgangen. kan ta bilder i morgen tidlig men håper det ikke skal være slik? og er det farlig? med tanke på brann vist den er ødelagt. turboen suser jo nedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 Denne pleier å ryke på de bilene. Kan være greit å få fiksa;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2008 Vanlig at disse ryker ja. Bytt den omgående er vel dagens tips. Erstatningsslangen er dessverre ikke stålomspunnet. På den positive siden går den strake veien til fuelrailen og ikke ned bak motoren som den originale. Måtte nesten hatt ut motoren for å byttet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2008 Beste er å bare bytte den stålomspunnede biten med en slange fra tess med 2 klemmer... Kjenner flere som har gjort det til en herlig pris av 40 kroner hos Tess:) Men hvis du vil stresse med å bytte hele sullamitten og betale 20 ganger så my hos stealership'n så kan du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2008 puh:) da gjør jeg det omgående. så jeg trenger bare og trekke en slange på 1m ca rett over og til rails'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2008 puh:) da gjør jeg det omgående. så jeg trenger bare og trekke en slange på 1m ca rett over og til rails'n? nei... den stålslangen som kommer fra tilkoblingen på filteret og går bort til det røret som er på torpedoveggen bytter du... bruk en tang og kutt vekk den presskoblingen som er på begge sider og erstatt med en stålomps. slange fra Tess i samme dimensjon med slangeklemmer. tar deg maks 10 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2008 okey:) men rett før railsn er det jo samme opplegg tror jeg(etter som jeg husker) er denne også like utsatt som på den andre siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2008 Aldri hatt noen lekkasje ved railen på min, og den har vært demontert et halv dusin ganger ifb motorbytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2008 toppers:) tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...