#1 Skrevet Juli 30, 2008 Jeg har digital klokke i speedometeret i bilen min, men det er ikke lys i klokka. Veeeeldig irriterende i mørket!! Lurer på om noen vet om det skal være lys i den? Så er det nok sannsynlig å bare skifte pære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2008 jepp, ta ut instrumentet å skift pære, så funker det fint etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2008 sweet! Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2008 Men hvordan få ut instrumentet? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2008 hehe, skulle bare skrevet det med det samme. En stund siden nå, men tar av rattkåpa, 2 skruer under så tar du bort det øvre dekselet. 2 skruer bak der igjen som holder instrumentet, så ut. klarer å få den forbi rattet uten å demontere. Noen stikk bakpå instrumentet, bruk lite flatjærn for å vippe opp låsene på stikkene så tar du de av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2008 Takker =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2008 Det skal kanskje være lys i disse ja.. hehe. Alle 80er jeg har sett har hatt mørkt ur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2008 Det var ikke lys der hvordan kan det være mulig å ikke lage til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2008 Jeg vet det skal være lys der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2008 Det SKAL være lys der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...