#1 Skrevet Juli 31, 2008 Sliter med at vindusviskerne ikke vil legge seg helt ned når dem stopper, jeg må liksom gi hendelen ett lite kakk for at den skal legge seg helt ned... Hva er det som gjør at dem blir sånn? Har hatt dette på ett par tidligere også... Ufattelig irriterende! Bilen det er snakk om i dette tilfellet er en -90 mod typ 44.. Jeg regner med at det er noen her inne som har kjenskap til dette, så da er det bare å spytte ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2008 I viskermotoren (i girhuset om jeg ikke husker helt feil) ligger det noen strømførende metallbaner som sørger for at viskermotoren får strøm til å fullføre én runde over ruta uansett når du slår av viskerhendelen. Jeg har vært borti at disse banene var så fulle av shait at de ledet veldig dårlig strøm når viskerene begynte å nærme seg parkeringsposisjon. Problemet ble enkelt og greit løst ved å rense og smøre opp banene (og giret med det samme jeg var i gang). Alt 2: Et gåent viskerrelé skaper ofte kluss med hvor og når viskerene stopper, men erfaringsmessig vil viskerene da stoppe på helt tilfeldige plasser mens du bruker intervallfunksjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2008 Takker for svar! Får se om jeg får demontert dette i helga og sjekka det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2008 Om du lar den stå på interval for å gå ned så stopper den vel på plass? Hos meg var det også slik, men jeg tror det hos meg var pga jeg ikke hadde montert viskerarmene helt på rett plass etter jeg hadde vært av med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2008 Den gjør ikke det... Den stopper ca 10 cm opp på ruta, og deretter må jeg gi vindusvisker hendelen på rattstammen ett lite kakk for at den skal legge seg helt ned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...