#1 Skrevet Juli 31, 2008 Hei, jeg har en Passat i35 1994 mod gt tdi. Den har climatronic, men her en dagen så stopte bare vifta å gå i rundt mer, jeg har sjekket så pass at rele funker å sender strøm videre men at vifta aldri mottar noen form for spenning. Hvor ligger problemet da?? Denne har climatronic med digi panal å noen trykk knapper for temp, ac osv.. Men ringte møller å de var nesten overasket over at en så gammel bil hadde climatronic, men den har nå det å nå vil jeg ha det til å funke igjen. Det er jo 30 grader her nede.. :S Noen som vil hjelpe meg med dette i Haugesunds område eller kan gi meg tips? eller noe skjema over alt dritet som ligger bak der.? jeg skal undersøke litt mer idag å se. For nåre jeg gir vifta 12v kommer den jo med en gang. Så hvor ligger problemet? Møller tar 1300 kr timen for feilsøking..:S:S:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2008 Hei, jeg har en Passat i35 1994 mod gt tdi. Den har climatronic, men her en dagen så stopte bare vifta å gå i rundt mer, jeg har sjekket så pass at rele funker å sender strøm videre men at vifta aldri mottar noen form for spenning. Hvor ligger problemet da?? Denne har climatronic med digi panal å noen trykk knapper for temp, ac osv.. Men ringte møller å de var nesten overasket over at en så gammel bil hadde climatronic, men den har nå det å nå vil jeg ha det til å funke igjen. Det er jo 30 grader her nede.. :S Noen som vil hjelpe meg med dette i Haugesunds område eller kan gi meg tips? eller noe skjema over alt dritet som ligger bak der.? jeg skal undersøke litt mer idag å se. For nåre jeg gir vifta 12v kommer den jo med en gang. Så hvor ligger problemet? Møller tar 1300 kr timen for feilsøking..:S:S:shf: Termobryteren i radiator kan du prøve.. Den er nok mest sannsynlig 3 polet. Det er ett kjent problem, når vifte ikke går lengre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2008 Termobryteren i radiator kan du prøve.. Den er nok mest sannsynlig 3 polet. Det er ett kjent problem, når vifte ikke går lengre... termobryteren i radiatoren?? Det er ikke vifta som kjøer motoren men acen.. til å kjøle bilen.. Er Aksdal bil god på vw?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...