#1 Skrevet Juli 31, 2008 Noen her som har noen bilder av A3, helst Sportsback med 19" felger på s line understell? Eller har noe formeninger om hvordan det blir.. Sky high ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2008 Jeg har A3 (ikke sportback) med 19" og vanlig sportsunderstell (noen mm høyere enn S-Line); Skal ikke påstå den er skamlav, men ei heller skyhigh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2008 Det så bra ut:) Samme felgene som jeg lurer på også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2008 Om du kikker litt i tråden min (i signatur) ligger det noen bilder av andre med lignende oppsett, da jeg også var i samme usikre situasjon som deg før jeg byttet felger.. Vurderer justerbart titt og ofte, men har fremdeles litt komfort nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2008 Se der ja, takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2008 Hvis du ser i signaturen min også så vil du se Ice Blue med 19" og s-line understell. Det skal sies at den i tillegg hadde 40mm H&R senkefjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2008 Noen som har noe formening om hva som ser "lavest" ut ? Mange eiker eller få. tenker rs6 eller gamle rs4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2008 Her har du bilder av Kristian og Anders sin ved siden av hverandre.. Vil umiddelbart si at RS6 felgen er den som optisk senker bilen mest http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1275217post1275217 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...