Senke Audi 90 quattro typ89?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på dette med senking av bilen, som er en audi 90 quattro 1990 modell.

 

Selvfølgelig var jeg dum nok til å kjøpe for store dekk 215/45-17 på OZ platinum felger, dette subber dessverre bak om man har folk baki, spesielt på venstresiden av en eller annen merkelig grunn.

 

Ser at bilen er opptil 5cm høyere foran enn bak, er det da brukt riktige fjærer/Dempere av forrige eier? Han snakket noe om at han hadde satt på 30mm senking bak, men det kan jeg ikke forstå, jeg skulle ihvertfall hatt bilen atskillig stivere og sluppet denne subbingen. Behøver ikke være noe lavere bak, men gjerne endel lavere foran.

 

Noen tips/innvendinger? ;)

 

 

Mvh.Marius Randen Grothe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne jeg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe mine så og si ubrukte gule koni :P 30 eller 35mm fjører som er like lite kjørt følger med. PM Meg om det er noe for deg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte allerede fjærer av en her på forumet H&R fjører, ble en dag for sein da gitt.

 

Felgene jeg har er OZ 17" Titan (lakkert hvite= irrelavant), men hva er gæli med disse da på originale fjærer? Greit nok at det er 215/45 profil, den 45 profilen burde neppe vært der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.