Anbefalte innlegg

og får følgende feimelding: 04C1 - Tennkrets sidekollisjonspute førerside foran, maksimal verdi overskredet.

Hva må gjøres her? Går ikke å slette feilkoden, den kommer tilbake med en gang jeg starter bilen igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nylig noe lignende, der var det dårlig kontakt i kontakten under baksetet. (Var venstre airbag bak i mitt tilfelle)

Der bare renset jeg inni kontakten med elektronikkrens, har ikke sett airbaglampa etter at jeg fjernet feilkoden.

Jeg prøvde å bare slette feilkoden uten å gjøre noe annet først, men den kom tilbake hele tiden...

Så det kan jo fort være noe slikt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig kontakt under setet garantert...

Løsne setet, lokaliser pluggene til airbag(som regel knall gul eller oransje).Klipp ledningene og lodd de sammen,med krympestrømpe eller teip.

Dette er det eneste som holder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent, dette skal prøves. Takk for hjelp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet ble løst en stund etter rens av kontakten, men er nå tilbake permanent. Noen som har tips til hvordan jeg skal komme til ledningene for å få loddet dette? Det er j*vlig korte ledniger fra gulvet og opp.. Tror kanskje jeg kommer til om jeg får ut platikramma kontaktene sitter i (ikke "lokket" over), men hvordan får man bort denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.