#1 Skrevet August 1, 2008 Fikk mangler på at et par av motorfestene må byttes på eu kontrollen... Må jeg løfte ut motoren for å få til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2008 Fikk mangler på at et par av motorfestene må byttes på eu kontrollen... Må jeg løfte ut motoren for å få til dette? Der er kun 2 motorfester + "bikkefeste"! Dette skal du klare uten å løfte ut motoren Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2008 Nå ble jeg ti kilo lettere.... Takk for raskt svar:) Vet du kanskje også hvor jeg kan få tak i powerflex foringer til forstillinga? Lei av å bytte foringer hvært år nå... Ææææ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2008 hvis du tror powerflex varer lengere så powerflex.no, er det ikke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...