SGCC treff på jessheim/ Mega meet

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke legge ut all informasjonen i tråden din? Er litt lettere enn å måtte klikke seg inn på Street Garage sine hjemmeside.

Street-Garage.com og TheSGCC presenterer:

Årets RÅESTE MEGA Meet!.

Vil du være med?

Lørdag 9. August kl. 18.00 er det duket for MEGA Meet bak XXL Bygget i Jessheim!

Street-Garage.com og TheSGCC ønsker alle velkommen.

VI HAR LOV TIL Å STÅ OG BRUKE PLASSEN!

SÅ DET VIL BLI LIKE RÅTT SOM SIST GANG!

Grillen vil være tilgjenglig, så ta med mat og sett av dagen til Årest RÅESTE MEGA Meet!!

DET VIL BLI KONKURANSE, AKTIVITETER OG DET ER MANGE RÅE PREMIER SOM SKAL DELES UT!

Er Mega meet like harry som StreetMeets? Har aldri vært på noe slikt Mega Meet før, er derfor jeg spør.

Edit: Dette er visst ganske så harry. Ligger bilder fra forrige treffet ute på siden deres og der var det jamme meg en Volvo V70 med styling frontfanger, japse potte og diger vinge som sladder rundt med noen plastikk kasser på bakhjula. hahahahaha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke legge ut all informasjonen i tråden din? Er litt lettere enn å måtte klikke seg inn på Street Garage sine hjemmeside.

Er Mega meet like harry som StreetMeets? Har aldri vært på noe slikt Mega Meet før, er derfor jeg spør.

Edit: Dette er visst ganske så harry. Ligger bilder fra forrige treffet ute på siden deres og der var det jamme meg en Volvo V70 med styling frontfanger, japse potte og diger vinge som sladder rundt med noen plastikk kasser på bakhjula. hahahahaha.

Harry og harry. Vi prøver å lage noe nytt denne gangen. Vi håper på å få det litt mer artig. Vi skal ha noen konkuranser. Endel forblir hemmelig, så det er vel egentlig bare å møte opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg drasser med med bilen å kommer en tur denne gangen også.. :)

Var jo litt show sist.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.