#1 Skrevet August 1, 2008 Noen i Førde el omegn med Vag-com som kan slette en feilkode til Airbag for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2008 Noen i Førde el omegn med Vag-com som kan slette en feilkode til Airbag for meg? berge & co har vel: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2008 Betaler heller noen kroner til et klubbmedlem enn til Berge & co. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2008 Endte opp med å bestille Vag-Com med lisens fra Vidar Larsen, så tråden kan stenges. Om noen trenger Vag-Com i distriktet, er det bare å gi en lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2008 Endte opp med å bestille Vag-Com med lisens fra Vidar Larsen, så tråden kan stenges. Om noen trenger Vag-Com i distriktet, er det bare å gi en lyd. kor mykje skal du ha da? vor bur du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2008 kor mykje skal du ha da? vor bur du? Selger ikke Vag-Com, men har Vag-Com selv. Om noen trenger å benytte seg av utstyret vil jeg være behjelpelig så langt jeg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2008 Har ikkje satt meg heilt inn i kva kabel du har, men tar du A5 med din? Skulle programmert litt lys..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2008 Det skal kunne gå an ja, men fint om du har litt greie på kodinga sjølv, har ikkje vore borti denslags endå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2008 SKal søke litt og sjå kva eg kjem fram til. Tar kontakt når eg veit meir.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2008 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...