#1 Skrevet August 1, 2008 Hei, har fått ordnet meg en som printer streamere. Jeg har fått orginal logoen fra Styret i klubben så den er 100% lovlig da det ikke er en kopi, men en orginal print. Vil bare høre om det er interesse for det? Har 1 ekstra liggende nå som sikkert kan bringes på Søndag om noen skal spise pizza da. Prisen jeg betaler er 250 + mva som er 312,50 pr stk. Her er 2 bilder, ene er litt dårlig mobil bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2008 Noe ala den Harald Sandvik har i bakruta på A4en det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2008 Noe ala den Harald Sandvik har i bakruta på A4en det der? Nå veit jeg ikke hvem det er, jaffal ikke på navn.. Her er et bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2008 Regner med det bare er et vandlig klubbklistermerke, bare i king size? Ikke noe soting rundt skriften? I såfall tar jeg en ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2008 Går det ann å få dem i andre størrelser? Kunne tenke meg en diskret en på siderutene bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2008 Går det ann å få dem i andre størrelser? Kunne tenke meg en diskret en på siderutene bak da har vi jo den vanlige lille om du kan bruke om ikke den blir for liten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2008 tja jo kan jo hende det da. er nå temmelig fersk som medl. Så lurer nå på hvor store de vanlige er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2008 Noe ala den Harald Sandvik har i bakruta på A4en det der? Det vil jeg regne med, har selv en slik i bakruta på min Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2008 Den jeg har liggende nå er 105cm men sikkert null problem og få de i 50cm eller hva dere måtte ønske. Men veit ikke om prisen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...