#1 Skrevet August 2, 2008 Det er visst bare å begynne og spare http://www.hegnar.no/motor/article298963.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2008 Skjønner ikke at TTS er "ukul" bil å eie. De første TT'ne var jo så stygge at det kunne vært en koreansk billigbil, men de nye er jo bare ufattelig deilige. Hadde jeg hatt 1 mill å bruke på bil så hadde det nok ikke vært en TT ettersom i den prisklassen så får du mye grommere saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2008 Skjønner ikke at TTS er "ukul" bil å eie.De første TT'ne var jo så stygge at det kunne vært en koreansk billigbil, men de nye er jo bare ufattelig deilige. Hadde jeg hatt 1 mill å bruke på bil så hadde det nok ikke vært en TT ettersom i den prisklassen så får du mye grommere saker. Jeg er enig at den forrige TT´en ikke er så fin som den nye (litt upartisk siden jeg har en "ny"). Har vært hos Gromstad i Arendal og diskutert evt. innbytte av TT´en i en TTS, men de sa bare - "vent, snart kommer TTRS" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2008 Skjønner ikke at TTS er "ukul" bil å eie.De første TT'ne var jo så stygge at det kunne vært en koreansk billigbil, men de nye er jo bare ufattelig deilige. Hadde jeg hatt 1 mill å bruke på bil så hadde det nok ikke vært en TT ettersom i den prisklassen så får du mye grommere saker. Synes journalisten overdriver sterkt når de sier at disse bilene er noe problem å eie mht ulykken på Bygdøy. Fyllekjørere eier alle merker og hvis det var slik, så burde jo alle som i hele tatt vurderer en BMW 3-serie eller M-serie bare kjøre bilen sin rett i Mjøsa fordi det er så mange idioter som har tilsvarende. Jeg er også uenig i at den 1. generasjon TT er stygg, det var dette designet som nesten revolusjonerte bildesign for "små" biler og den nye er jo egentlig svært lik unntt endel forbedringer. Å klage på gen.1 av TT blir for meg som å klage på A4 B5 mens man liker B6 og B7, biler som aldri ville sett slik ut uten at B5'en banet vei med "hovedlinjene/designet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...