Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at TTS er "ukul" bil å eie.

De første TT'ne var jo så stygge at det kunne vært en koreansk billigbil, men de nye er jo bare ufattelig deilige.

Hadde jeg hatt 1 mill å bruke på bil så hadde det nok ikke vært en TT ettersom i den prisklassen så får du mye grommere saker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første TT'ne var jo så stygge at det kunne vært en koreansk billigbil, men de nye er jo bare ufattelig deilige.

Hadde jeg hatt 1 mill å bruke på bil så hadde det nok ikke vært en TT ettersom i den prisklassen så får du mye grommere saker.

Jeg er enig at den forrige TT´en ikke er så fin som den nye (litt upartisk siden

jeg har en "ny").

Har vært hos Gromstad i Arendal og diskutert evt. innbytte av TT´en i en TTS,

men de sa bare - "vent, snart kommer TTRS" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes journalisten overdriver sterkt når de sier at disse bilene er noe problem å eie mht ulykken på Bygdøy. Fyllekjørere eier alle merker og hvis det var slik, så burde jo alle som i hele tatt vurderer en BMW 3-serie eller M-serie bare kjøre bilen sin rett i Mjøsa fordi det er så mange idioter som har tilsvarende.

Jeg er også uenig i at den 1. generasjon TT er stygg, det var dette designet som nesten revolusjonerte bildesign for "små" biler og den nye er jo egentlig svært lik unntt endel forbedringer. Å klage på gen.1 av TT blir for meg som å klage på A4 B5 mens man liker B6 og B7, biler som aldri ville sett slik ut uten at B5'en banet vei med "hovedlinjene/designet"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.