Anbefalte innlegg

Hvordan løser en dørtrekket på en A6 (selve skinnet altså, har tatt løs hele selve dørsiden)

 

Har byttet interiør, og så vil jeg bruke mine egne dørsider men sette inn kun selve "skinnet/læret" på dørsiden.

 

Anyone? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at det går da? At det ikke er plast sveiset fast i dørsidene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er ikke sikker på at det går ;)

 

men har veldig lyst at det skal gå, hvis det hjelper ? :D

 

Men jeg har jo sett bl.a. noen dansker som har fått laget skinninteriør av sine bilen, der de leverer interiøret til en møbelsnekker type firma. Og de lager jo også til det på dørsiden, så det må jo gå an på et vis?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De syr ikke rett på døra når de skifter stoff/skinn?

Disse møbelsnekkerne har jo mye fint utstyr som kan gjøre sånn.

 

I AKTE står iallefall disse integrerte i dørsidene, og alt som er løst pleier jå å stå som en egen komponent der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... skal høre med de jeg vet har byttet trekk, om hva de møbelsnekkerne gjorde ;)

 

Hvis det står som en komponent der, så er det jo greit. Da er det ingen sjangs...

 

Hvordan kan man plastsveise da? : klø : hvis jeg bare brekker opp driten? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.