#26 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg er klar for et treff førstkommende onsdag...og da aller helst i Grimstad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg kan alltids prøve å komme til onsdagen jeg, men usikker på om jeg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg er klar for et treff førstkommende onsdag...og da aller helst i Grimstad... Onsdag passer fint for meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 6, 2008 Onsdag er jeg på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 6, 2008 Da gikk det desverre i vasken for meg...fruen har planer jeg har glemt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 6, 2008 Har dessverre ikke mulighet denne gangen, jeg heller Synd, for det er fryktelig lenge siden jeg har møtt dere gutta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 6, 2008 Da er det vel ingen vits å reise til Grimstad lenger ut ifra de som har skrivd i denne tråden? Gjenstår vel Keko og meg,hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg ka, men kanskje greit om vi hadde blitt litt flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 7, 2008 jeg er med når som helst, bare si en dato og plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 8, 2008 Det regner godt i dag da, så hvis ingen har et forslag på hvor vi kan være inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 28, 2008 Treff tirsdag 4 november, mac grimstad kl 19:00 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 28, 2008 Hvorfor tirsdag, når vi har hatt det på onsdag i alle år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 28, 2008 Hvorfor tirsdag, når vi har hatt det på onsdag i alle år? er vant til tirsdag i bergen....gammel vane...skal få omstilt meg Treff onsdag 5 november, mac grimstad kl 19:00 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 28, 2008 Høres ut som en plan, og Per, hatt, i alle år??? Skjer jo ingenting om dagen, hyller Thomas for tiltaket men, onsdagen er jo dagen da.. Lag ny tråd da Thomas, så shipper jeg ut noen mail til massen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...