#1 Skrevet August 2, 2008 skulle bytte parklyset på passaten men åssen... hum litt flaut men åssen får man bytta den? må man ut med lykta eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2008 sløft av meg, leieta litt og fant en annen her på forumet som har gjort denna opperasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2008 var det stress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2008 Dette er lett som bare det. montere av et par deksler så man kommer lettere til bare. Man trenger IKKE å ta ut lykta, slik jeg fikk vite første gangen. Har byttet parklyspærer mange ganger på slike biler med lyktene på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2008 det var lett som bare det, bare tørre og dra i ledningene så kom den så fint atte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2008 Ja det er bare å lirke litt pent så kommer den:) Min erfaring er at den blir lettere å ta ut etter hver gang man gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...