#1 Skrevet August 2, 2008 Så, lite annet spennende å gjøre i dag i regnværet på Østlandet, blant mange andre ærender gikk turen bl.a. til Drammen(!) for å ta en kikk på hva som befinner seg i Skoda-klubben og SEAT-forumet som ble invitert. Noen biler dukket opp, og her er iallefall det som var: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2008 Det er lørdag i dag, ikke søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2008 Den hvite var jo knallfin!! Forsåvidt den siste sorte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2008 Den hvite var jo knallfin!! Forsåvidt den siste sorte også Den hvite der er knalltøff og rett som det er så er Lasse (eieren) innom oss på mandagsmøtene på Lørenskog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2008 Aaah... Leon Snasen den hvite der også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2008 Skoda er i grunn meget fine biler,særlig i hvit og litt nyere:) Den RS octaviaen til Preben her på forumet er jo ett meget godt eksempel på FIN skoda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2008 Det er lørdag i dag, ikke søndag Godt poeng! oss studenter vett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2008 Den hvite RSen var jo bare kul (samme var jo den til kollegaen til Kopperud da), men jeg synes 20" blir for tvangsvoldtekt hva angår størrelse. Ellers likte jeg og den sølvfarvede 1.8T 4x4en (stasjonsvogn) ut ifra det at JEG synes senk og hjul på denne viser hvor myyyye bedre en Octavia mk1 KAN bli med litt småtteri. Brukte litt tid på å snakke med eieren av bilen om de forskjellige tingene som var gjort med den. Dog ikke helt fan av A-stolpe målere og hengeeksos, men det er nå så. Men en ting er sikkert; jeg dro derifra med et inntrykk av at vi har et HØYT nivå på de fleste bilene her i VW - Audi Club Norwegen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2008 Den røde Leon med øyelokk så skikkelig sinna ut Synes Skoda KAN bli ganske fin, men fant akkurat ut at jeg ikke liker dem med emblemfri grill.. Men det er jeg ikke så fan av på Audi heller da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2008 Skoda er KJEMPE GODE BILER! Tøffe er dem også. Octavia både gamelt og nytt karosseri er utrolig tøft! Litt fan av det,, Men selv falt valget på en passat 3bg når jeg handlet bil i vinter, men far kjøpte seg octavia og det er en fryd og kjøre det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2008 Veldig fine bil(d)er!! Generelt bedre kvalitet enn resten av VAG, og ikke er de ille å se til inni heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2008 Den hvite Octaviaen var råtøff. Mistenker at det blir Skoda som blir min neste bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 4, 2008 Den hvite skoda'en var bare lekker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 4, 2008 Bjørn Erik: greit fornøyd, men ble veldig mye lysskinn på endel av de ("motlys") som sikkert kunne vært gjort med kortere lukkertid etc.... Men men, dro mest for moro da. Gleder meg som en unge til å teste nytt objektiv etc på Rudskogen edit: den hvite var såvidt innom McD Lørenskog på Oslo lokallagssamling i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...