Oransje blinklyspærer A100 -92

Anbefalte innlegg

Fikk hvite blinklys foran til min Audi 100 (C4), men det fulgte ikke med oransje blinklyspærer - og etter å ha lett på alt fra Mekonomen og Clas Ohlson til et par bensinstasjoner og bilverksted i nærheten, ser det ut som det er umulig å oppdrive noe annet enn den Y-versjonen. På min står pinnene på sokkelen 180 grader fra hverandre, på den pæra som selges overalt danner pinnene en vinkel.

 

Noen som vet hvor disse kan finnes, evt om jeg må bytte hele sokkelen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn Philips Silvervision pærer eller andre tilsvarende "blanke" pærer som gir gult/orange lys.. Bruk søk funksjonen så finner du nok info om det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en jallaløsning av dimensjoner, men det fungerer å file bort den ene tappen på pæra. Gjorde det på den forrige bilen som en nødløsning til jeg fant ordentlige pærer.

 

Tror kanskje det jeg endte opp med til slutt var de pærene som Knut-Richard nevner, de var i allefall kjøpt på Hellanor, og de har Phillips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp - slike er allerede bestilt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har oransje pærer med begge typer sokler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.