Stavanger: Lokallagstreff 3.aug! IDAG!

Anbefalte innlegg

Javell folkens! Da var det tid å drøse shit igjen! Hehe.

Vi møtes som vanlig på McDonalds ved Kvadrat kl.19 og krysser fingrene for opphold. Det jobbes med å finne en plass hvor vi kan være under tak på lokallagsmøtene. Vil også oppfordre alle til ideer til ting vi eventuelt kan gjøre med lokallaget, som f.eks slik en grillfest vi hadde akkurat eller en tur med gocart. Bare send en PM til en i styret hvis du har et forslag. :)

Ellers så har jeg med vanlige klister, jubileumsklister samt. skiltplater idag. :)

Vell møtt alle sammen! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig Haver må komme å ta imot pokkisen sin etter roadshowet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiaiai.. det var tett innpå grillfesten.. skal vi ikke vente noen dager til mere er glemt?? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det skiltplater på meg i dag:)

Håper været er med oss i kveld da! Det ser ikke akkurat lyst ut nå:(

Skal vi bare skru ned bommen på kvadrat og stille oss der? Skrur opp bommen igjen etterpå så vi ikke etterlater spor:D

Men fra spøk til revolver, vi må finne en plass hvor vi kan stå under tak... hva med kilden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok vare på cd'ene mine etter grilling? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker ikke treffet idag grunnet besøk.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orker ikke stå ute i regnet, så foreslår at vi finner et sted med tak....................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme jeg, men lite lyst til å bli våt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke komme da bilen står hjemme parkert og nekter å gå i gir:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e jo ett bittelide parkeringshus uten bom i sandnes, der med huset vårt eller ka d hette eller vi kan sitte inne på mac D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreslår at vi møtes på mcdonalds. regner det går vi inn og diskuterer eventuelt andre plasser det går ann å være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka så sjer ? Kor me e henne i dag ? Mcdonald Kvadrat ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

saabeltann.. skjønte det var noe jeg skulle i dag. Har sett ca tusen episoder av top gear i stedet :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe morro idag a Kjell? Jeg har liksom bare ralla rundt i bare trusa etter grillinga, så jeg tenkte det var like greit å bli hjemme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der pirattaxien til Frank Andre va dridkule....Sjikkele oldschool bil, me sjørøverflag...Fillen så gråvt !!!! Du mangla bare takgrindå på taket Frank Andre !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då syns eg någen ska slenga ud bilder av den.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe morro idag a Kjell? Jeg har liksom bare ralla rundt i bare trusa etter grillinga, så jeg tenkte det var like greit å bli hjemme..

Snakka litt piss om fredagen, spiste noe junk.. same old egentlig. :D hehe... men alltid kjekt på lokallagstreff da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, har lyst på takgrind med et gammelt oljefat på, men vettafaen hva jeg skal gjøre med taxiskiltet da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taxiskilt? Det hørtes mye tøffere ut enn takgrind..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg stemme for at du beholde taxiskiltet Frank Andre, den bilen va dritkul! Girkula var jo megatøff, haha:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljefat på takgrinda?? Det må være kulere med en sementblander på taket da :D Det har jeg stående bak garasjen..og den kan du få :evil: Den veier litt, så bilen vil nok bli endel lavere også.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sleng ud nogen bilde av den gule raketten... Ann va fine den der brekksladden i rondkjøringå på Lura i går Franki !!! Det og va gråft å se på. Ratta som fillen derane !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kamera lenger, derfor det er lite med bilder.

Alltid artig å leke seg litt, eneste er at det rattet er et helvette å ratte med. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He du prøvd ratte eg he i GTIen då? det e fusst pigade vanskelig altså!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.