#1 Skrevet August 3, 2008 Kor er billigaste plassen i Ålesund og få justert forstilling på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2008 NAF ca 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2008 med justering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2008 naf kontrollerer vel bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2008 Naf justerer i allefall i krsund... 1200 sånn ca tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2008 naf kontrollerer vel bare. jepp, tror det, tviler på de gidd å streve me audi/vw understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2008 jo det gjer dei, ej betalte 798,- for 4hjulskontroll i fjor, det va med justering, er naf medlem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2008 Justerer ja. Men dersom det tar litt tid, fakturerer de timer for det. Fakturerte 3-400 ekstra sist jeg var inne etter senking, da var det litt justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2008 jo det gjer dei, ej betalte 798,- for 4hjulskontroll i fjor, det va med justering, er naf medlem;) det er jo billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2008 Hadde bilen der idag og kan bekrefte at dei justera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2008 hvor ligger naf? må inn og justere jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2008 du ser det til høyre rett før du kjører inn i blindheims tunnelen om du kommer fra sula.. men da har du kjørt for langt så må svinge av ved broa før tunnelen og kjøre rundt shell å inn å bort... enkelt å finne fram om du vet kor shell i vegsund er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2008 fant det:D så det når jeg var på vei til leiligheta jeg skal bo i:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2008 fant det:D så det når jeg var på vei til leiligheta jeg skal bo i:P Hvor er den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2008 Hvor er den da? dær jeg skal bo? myrlandsveien eller no slikt tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...