#1 Skrevet Oktober 22, 2004 (22/10/04)weeeeeee (26/10/04) då har eg ikkje bursdag lenger.. og ennå har eg IKKJE fått ein einaste pakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2004 kongratulasjon to ju!!! håopfulli ju vil gett all the tings ju have vantet todai!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2004 er absolutt en bra dag fikk akkurat telefon fra eiendomsmegler 1 om at jeg fikk leiligheten jeg ville ha ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal kongratulasjon to ju!!! håopfulli ju vil gett all the tings ju have vantet todai!!! har du msn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2004 Grattis m dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2004 hepp hepp gralla Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2004 ja her vil me ha oppmerksomhet... gratla med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2004 Hehe... Gralla, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen ja her vil me ha oppmerksomhet... gratla med dagen! seff.. har fått kort t å legge på front-rutene t folk og nå og dette e jo bare ein perfekt dag då.. har fått meg leilighet og i dag.. i eiet tilstand dætt is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2004 Blitt stor gutt nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen weeeeeee spander på deg 200 lapp og glattkjøring på mandagen i bursdagsgave til deg selv! For her er det ingen spesielle krav til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye spander på deg 200 lapp og glattkjøring på mandagen i bursdagsgave til deg selv! For her er det ingen spesielle krav til bilen. sorry mac.. men har arbeidsuke nå.. så det går heller dårlig er på jobb av alle ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 23, 2004 Sykemelding!!!! Kan ikke gå glipp av dette vet`u 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 23, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Sykemelding!!!! Kan ikke gå glipp av dette vet`u sorry mac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 23, 2004 gralla me dagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 23, 2004 Gralla me vell øvestått ja! Kor du har kjypt leil.? Vett at naboleil der eg nettopp har kjypt akkorat blei solgt! Kjypt nytt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka gralla me dagen ja takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 24, 2004 Gratla med Bursdagen og leiligheten på etter skudd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Arvid Solheim Gralla me vell øvestått ja! Kor du har kjypt leil.? Vett at naboleil der eg nettopp har kjypt akkorat blei solgt! Kjypt nytt?? det e ein ungdoms-bolig på boganes leiligheten e fra 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 26, 2004 Oki, då va det ikkje der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...