Skaffe 9x20 OEM felger, hvor??

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter hjul til A6 og har bestemt meg for 9/9,5x20 med ET40/45og OEM stil.

Alternativene er RS4-2, RS6-2, S6 og S8. Gunmetal blir heller ikke feil..

Har sjekket med de fleste norske levernadører og ingen kan skaffe i 9 eller 9,5 toms bredde.

Noen som har tips til hvem som kan ha noen av disse.?

RS4 (Small).JPG

RS6 (Small).JPG

S6 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 har vel noen av disse felgene(i ønsket dimensjon) som tilleggsvalg ut ifra en annen tråd jeg såg her på forumet i går tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 har vel noen av disse felgene(i ønsket dimensjon) som tilleggsvalg ut ifra en annen tråd jeg såg her på forumet i går tror jeg.

Det stemmer, men da kan du jo tenke deg hva de koster... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her finnes noen:

Aabenraa Felglager

Aabenraa Fælglager

Skrubbmoen 14, 3619 Skollenborg

32 73 20 30

Supert, takker! Der var det jo noen! Satte meg på sporet av http://www.daekimporten.dk som også hadde en del bra i den dimmen. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns igrunn disse var litt kule, 9,5x20 med 255/30 kunne vel gjort susen.. Litt RS4-2 stil over de..

www.afl.no.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler fortsatt RS4-2 i 9/9,5x20 så hvis noen har gode tips er det bare å skrike ut.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her så da ikke så dumt ut...

S8 hjul.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en oversikt , med delenr. og priser... OEM : rock :: rock :: rock :: rock :: rock :

Audifelgen.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.