#1 Skrevet August 3, 2008 Bensin måleren lever sitt eget liv den flyr fra full til tom, så opp igjen. Dette gjør den nå hele tiden, det mest irriterende er da den #¤%%& pipe lyden: bh : Hva gjør jeg?? Bilen er en 98 Passat 1.6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2008 Ingen som har fasit på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2008 Hei Stian. Sitter føleren på bensinnivået inni tanken din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2008 Er vel føleren i bensintanken ja, den sitter under vel under et lokk i bagasjerommet på disse mener jeg. Ganske kurrant å skifte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2008 Takk for svar, da tar jeg en titt i bagasje rommet i morgen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2008 Kan også være jordingsfeil i instrumentet Har akkurat samme case på S2 instrumentet mitt..... , morro detalj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2008 Kan også være jordingsfeil i instrumentet Har akkurat samme case på S2 instrumentet mitt..... , morro detalj Festelig case ja, hadde det ikke vært for at den peip hver gang den smalt ned på tom skulle jeg overlevd.. Men pipingen blir jeg sprø av: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2008 fant du ut noe av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2008 Hei, Er det en quattro/syncro bil vi snakker om her ?? Irrelevant ?? Neida, jeg har hatt mitt med akkurat samme effekten på min gamle A6 (99), og det tok Møller 4 verkstedsbesøk, 1 spesialist fra tyskland og et varsel om heving av kjøp før mitt ble ok. Saken var da et problem med belegg på følerene (de sa det var 4 stykker) på quattro/syncro tanker, og dette i kombinasjon med spesiell bensin i Norge/Canada ga den beskrevne effekten. Løsningen (for meg) var ny tank med prototype følere fra VDO (ikke org) og som har glidebanene belagt med gull for at det ikke skal korrodere på signalgivere. Siden da fungerte det hos meg, og i det året jeg hadde trøbbel, fylte jeg bensin ganske ofte.... kunne ikke stole på giver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...