#1 Skrevet August 3, 2008 Heisann! Da jeg skulle lukke vinduet på førersiden i stad, gikk det bare halvveis opp og datt ned i døra. Er det noen som har opplevd dette? Og er det lett å fikse? Har elektriske vinduer om det har noe å si. Setter pris på alle svar, da det er noe dritt å kjøre rundt med "åpent" vindu hele tida. Og fordi jeg ikke har garasje... Fikk heldigvis lånt en for natten. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2008 Det høres ut som vaieren som har røket. Ny på møller koster ca 1500kr har nettopp byttet på min a6. kurant jobb å gjøre selv så lenge du ikke har 10 tommeltotter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2008 Nederst på ruta er det to plast-klips som holder alt på plass. Disse har en tendens til å ryke. Møller selger rep-sett. Shoot me if I'm wrong here.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2008 Takk for begge svar. Da får jeg åpne opp etter jobb i dag og sjekke hva som har skjedd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2008 Nederst på ruta er det to plast-klips som holder alt på plass. Disse har en tendens til å ryke. Møller selger rep-sett.Shoot me if I'm wrong here.. Dette skjedde på gamlebilen min (Golf IV). Delene kostet nesten ingenting, men det var visst en del jobb å få dem byttet (men betalte bare for 1 time, Gromstad tok resten på "sin kappe" ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2008 jeg vil med 99% sikkerhet si at det er vaiern på heve mekanismen som har ryket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2008 Skjedd meg på to måter dette på de jeg har hatt ene gang løsnet klemmene bare så ruta rett å slett sklei ut av de , å da datt ned. da var det bare å sette den ned i klemmene å skru de igjenn sist gang knakk de klemmene ruta sitter i. vaier å de klemmene ( forsterket vare;) ) fåes kjøpt på møller for 500kr ca, mot 1000-1200 for komplett side.. er greit å bytte, men mye småting bak der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2008 jeg vil med 99% sikkerhet si at det er vaiern på heve mekanismen som har ryket. Da vil jeg med 99% sikkerhet si at du tar feil Vedder en vott og en klam ullsokk på at det er de plastikkholderene som har tatt kvelden. Standard feil på Golf IV og A3. Spør etter medbringere til hevemekk på golf IV hos møller. Mener det er 600.- for 2 eller rundt der. Komplett hevemekk er 1500-1800. OBS skifter du hele mekanismen bør du ha en popnagle tang og batteridrill med borr da høytaleren din er naglet fast i hevemekanismen. Skifter du bare plastdelene er det en "grei" fikle jobb om du kan skru litt. Går lett med en times tid eller to om du er litt grønn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2008 Mange som venter i spenning her nå ser jeg. Må bare vente til det slutter å regne, så kan jeg stikke å sjekke. Garasjen er såpass trang at man kan glemme å gjøre noe i den. (borettslag...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2008 Skjedde det samme med meg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=126271 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2008 Nederst på ruta er det to plast-klips som holder alt på plass. Disse har en tendens til å ryke. Dette skjedde på bilen min,so eg sjifta komplett side,kåsta 1000 kr ca å brukte en hal time på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2008 Jeg har skiftet dette på golfen til madammen. Ny mekanisme kostet nesten 1300,- det var da hele platen, du må sette over høytaleren som nevnt over her. Det eksisterer et rep.sett men når jeg skulle fikse det var det mange i rest på hovedlageret.....enkel og grei jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2009 Er det noen som har noe delenummer hos Møller på dette rep.settet når det gjelder disse medbringerne i forbedret utgave (metall, i steden for plast) til hevemekanismen på Golf 4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2009 1J4 837 462 H, dette er hevemekansimen til passasjer vinduet foran på en 2002 golf 4. Den var helt lik den som var der ifra før av. Vet ikke om det er forbedret utgave eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...