#1 Skrevet Oktober 22, 2004 Det blei til slutt disse felgene . fikk fatt i noen brukte med dekk til en billig penge, kun kjørt en sesong. Dekkdim. 225/45/17" Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2004 Har makne selv i 19" på TT`en Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Valhovd Har makne selv i 19" på TT`en Lykke til! har makne jeg og 205/45/17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2004 Ser ok ut de! Ny i klubben? Ta å bli med på glattkjøringa! Nå til mandag25.10 Ledig plass igjen og det koster kun 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2004 Hei Ja jeg er ny i klubben !!! fikk endelig mekt meg te å melde meg inn. Hvor glatt kjøring ? og ka klokkå då ? Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2004 Mer info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11820 Glattkjøringa er nå til mandag 25.10 kl 18.00. Vi møttes i nederste etasje på p-huset v/MC`n på Kvadrat kl 17.15 for felles avreise. Og for medlemmer er det kun kr 200,-!!!!! Bare å møte opp! (gjerne påmeldig til meg da) Også ledigplass for en venn hvis du kjenner flere som har lyst til å friske opp sine glattkjøringskunnskaper (da er det 200 for medlemmer og 400,- for ikke-medlemmer) PS! Ok for-navn du har forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 Velkommen i klubben og gratla med fine nye felger har også sånne i 19".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2004 Velkømen ska du vara.. Eg har IKJE sånne felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av svein liland Velkømen ska du vara.. Eg har IKJE sånne felga. kan ikkje me bytta? så får du og sånne felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2004 Hei alle sammen..... Ville bare takke for god mottakelse i klubben ! Mvh Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen kan ikkje me bytta? så får du og sånne felger YEAH RIGHT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...