Anbefalte innlegg

ser det bra ut?: klø :

 

de løsnet på førerdør og skjerm, så reiv de av for å kunne bruke døra.. så begynte jeg å lure på om jeg skulle rive av de andre og: klø :

 

noen som har sett det?

evt. har bilder av det?

ser at det kun er på skjermene det må sveises hull i såfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at en 80 B4 skal ha lister, men er vel noen som har tatt av sine. Er jo som du sier kun forskjerm det er hull i, resten er festet med dobbeltsidig teip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble litt skeptisk selv til hvordan det vil bli pga. den kanten som er rett over..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant detta bildet på pc'n. Hvis jeg ikke ser helt helt feil er det vel ikke lister på denna.

114-1413_img.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blå ser det nesten ut som har fått RS2 dører og lister (skyt om jeg tuller her nå).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det er RS2-lister på den. Her er en uten, da uten at jeg kjenner til hva som er gjort da festene ble fjernet, mulig noen har vært på ferde med sveiseapparatet her..

 

 

RS2 bak og frontfanger, uten sideskjørt

Untitled-3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet er hvor sa du Vidar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grå ser ut som den er orginal, bare fjernet lister. Kan kanskje bli greit på en svart bil: klø :

 

ligger rs2 listene nedi "gropa"?

Den blå ser det nesten ut som har fått RS2 dører og lister (skyt om jeg tuller her nå).

er det andre dører på rs2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.