Snurr på selen bak Audi A4 B6 :(

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Audi A4 Avant B6 som av en eller merkleg grunn har blitt snurr på den eine sele bak.

Er det muleg å få til å snu den som henger på selen? er trangt som fan der sele går gjennom låsinga som henger....... fan det var vanskleg å forklare. :) legger med nåken bilder:

Bilde 1 viser slik den skal vere

Bilde 2 viser korleis den er i dag.

Nåken med jævli gode forslag????

belte1 (Medium).JPG

belte2 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, slik har skjedd med meg og et par ganger faktisk vist den har vridd seg rundt. uten at jeg vet hvordan. men jeg har klart og snudd de tilbake hver gang slik som de er.

litt knoting er det men det går faktisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snurren er sikker komt oppe der selen går gjennom ryggen og ned til rulla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har opplevd at glideren har vridd seg på selen, dvs at selen IKKE er vridd (i forhold til bilen). Mulig å fikse ved å "brette" selen, og så trekke glideren over den vridde/dobbelte beltedelen.

Så hvis selen ikke er vridd nede ved setet eller et sted mot rullen, så er det nok bare glideren ("pluggen")

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheheh sjå der ja :) brett å dra..... vipps... så va den dagen redda :)

For et fantasisk forum TAKK TAKK :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig - så fint at noen problemer er LETTERE å løse enn det man først trodde :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig - så fint at noen problemer er LETTERE å løse enn den man først trodde :-)

Og nå veit du også hvor lett det er og lage hodebry for andre kompiser:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.