#1 Skrevet August 4, 2008 Hei! Har en Audi A4 Avant B6 som av en eller merkleg grunn har blitt snurr på den eine sele bak. Er det muleg å få til å snu den som henger på selen? er trangt som fan der sele går gjennom låsinga som henger....... fan det var vanskleg å forklare. legger med nåken bilder: Bilde 1 viser slik den skal vere Bilde 2 viser korleis den er i dag. Nåken med jævli gode forslag???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2008 hehe, slik har skjedd med meg og et par ganger faktisk vist den har vridd seg rundt. uten at jeg vet hvordan. men jeg har klart og snudd de tilbake hver gang slik som de er. litt knoting er det men det går faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2008 Snurren er sikker komt oppe der selen går gjennom ryggen og ned til rulla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2008 Jeg har opplevd at glideren har vridd seg på selen, dvs at selen IKKE er vridd (i forhold til bilen). Mulig å fikse ved å "brette" selen, og så trekke glideren over den vridde/dobbelte beltedelen. Så hvis selen ikke er vridd nede ved setet eller et sted mot rullen, så er det nok bare glideren ("pluggen") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2008 heheheh sjå der ja brett å dra..... vipps... så va den dagen redda For et fantasisk forum TAKK TAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2008 Bare hyggelig - så fint at noen problemer er LETTERE å løse enn det man først trodde :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2008 Bare hyggelig - så fint at noen problemer er LETTERE å løse enn den man først trodde :-) Og nå veit du også hvor lett det er og lage hodebry for andre kompiser:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...