#1 Skrevet Oktober 22, 2004 jeg har ett film klipp men har ingen steder å legge det på nett. hvor kan jeg legge klippet? filmen er ca 18 mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2004 Veit ikke om noe plass du kan legge det ut, men hva er det da????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2004 ett klipp fra the greatest rallycars ever!!! audi s1 ++ pikes peak!! hvis dere ikke har sett den før så må dere se den. så jeg må få lagt den ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2004 Høres bra ut....kan noen HJELPE han her???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Kent Inge Storesund ett klipp fra the greatest rallycars ever!!! audi s1 ++ pikes peak!! hvis dere ikke har sett den før så må dere se den. så jeg må få lagt den ut.. Størrelse på den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Mads Fagerdal Størrelse på den da? Står øverst. ca 18mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Står øverst. Okey, jeg har serverplass til det Sender en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2004 da ordner det seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Kent Inge Storesund da ordner det seg Juppjupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2004 Gi beksjed hvor vi kan laste den ned når den tid kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Gi beksjed hvor vi kan laste den ned når den tid kommer. Poster en full link straks den er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Mads Fagerdal Poster en full link straks den er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2004 http://www.brataas.net/ audi rallysport. enjoy!!! kan du legge ut en full link mads? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Bam-pam-tam-taaaaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Kent Inge Storesund audi s1 ++ pikes peak!! kjente jeg fikk frysninger når jeg så S1 bokstavelig talt smelle gjennom svingene på PP utrolig å for en gangs skyld få lyden med også, at den ikke er ødelagt av en fjortis' trang til å kjøre ett trancespor i stedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Mads Fagerdal kjente jeg fikk frysninger når jeg så S1 bokstavelig talt smelle gjennom svingene på PP utrolig å for en gangs skyld få lyden med også, at den ikke er ødelagt av en fjortis' trang til å kjøre ett trancespor i stedet Det samme her....som han sier sett deg tilbake og kos deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 22, 2004 :tilber::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2004 har sett den en haug med ganger nå.. klarer ikke å bli lei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 22, 2004 Ikke nok med at det hele er en utrolig fascinerende historie er det også tydelig ett tegn på tidlig forståelse. Selv den dag i dag ser man biler som har 900hk som ikke er på langt nær så raske, så ser man biler som har 450hk som er vel så raske, audi har alltid forstått at det er ikke toppeffekten som er viktigste, det aller viktigste er hvor lang tid det tar å nå toppeffekten, altså responstiden.. Hør hvor kort tid det tar mellom girskiftene, det er omtrent som dagens responsmaskiner, bare allerede i 1983, og dette er ingen hvemsomhelst bil heller, det er en bil som gjør 225km/t toppfart, noe utrolig mange rallybiler den dag i dag har problemer med da dem må gires langt lavere for å oppnå samme respons Det hele handler ikke bare om en sterk motor, men helheten, en helhet mellom kraft, balanse, presisjon og råskap Nesten så man får en tåre i øyekroken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 22, 2004 jeg drømmer om en slik bil men får nok nøye meg med poloen så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 22, 2004 Drittøff film!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 9, 2007 Noen her som har tatt vare på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 9, 2007 får ikke tak i filmen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...