Foringer bak på RS2?! Trenger riktig delenummer!

Anbefalte innlegg

Må ha nye foringer til de "nav-beina" bak på Rs2 delene mine.

Fikk noen med delenummer 8A0 505 171 C. Disse passet ikke i RS2 beinet, men var lik med ett S4 2,7BT bein jeg hadde liggende.

Noen som kan gi meg korrekte delenummer til de foringene jeg skal ha? Var vel forskjell etter 95 elns? Vet ikke årsmodell på RS2 delene mine :o Men er vel bare ett alternativ til?

Hadde vært gull med litt hjelp, da jesusbilen ikke får følelse i føttene sine før jeg har fått rett deler: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde fått de tidligste foringene vistnok, så bestilte de seneste idag.

Rart om de skulle være smalere de nyeste iom. at de "gamle" jeg har ser ut til å passe hånd i hanske i S4 2,7 beinet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan se litt i katalogen og hjelpe meg? Var samme diameter på de nye foringene, delenummer 8D0 505 171.

Beina mine har nummer : 8AO 505 435 CD elns. Hvilke foringer skal i dette beinet?

HJEEELP??!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan se litt i katalogen og hjelpe meg? Var samme diameter på de nye foringene, delenummer 8D0 505 171.

Beina mine har nummer : 8AO 505 435 CD elns. Hvilke foringer skal i dette beinet?

HJEEELP??!!

Finner ikke det delenr på hjullagerhuset: klø :

Er det foringene nederst på hjullagerhuset du mener?

Finnes bare to delenr på hjullagerhus bak til Rs2: 8A0 505 428 F (høyre) og 8A0 505 427 F (venstre).

Passer ikke 8A0 505 171 C, er det vel 8A0 505 171 du skal bruke.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke det delenr på hjullagerhuset: klø :

Er det foringene nederst på hjullagerhuset du mener?

Finnes bare to delenr på hjullagerhus bak til Rs2: 8A0 505 428 F (høyre) og 8A0 505 427 F (venstre).

Passer ikke 8A0 505 171 C, er det vel 8A0 505 171 du skal bruke.: klø :

De foringene skal sitte i "beinet", som skal festes på bærearmene bak. Kan sikkert kalles fjørbein :P

Liker ikke bakstillinga på B4 sedan jeg :P

Like før jeg bare presser inn de foringene jeg har, å ser om det går, eller sveiser meg noen. Er så lei av slikt småtull : bh :

Men skal ringe møller (nok en gang) og høre om de kan måle dimmen på foringene.

Irriterer meg at det ikke er slik nyttig info i delekatalogen: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.