#1 Skrevet August 4, 2008 Noen som har forsøkt å borre/hone aluminiumsblokker på vanlig vis og erfart om det holder? Det er sannsynligvis en grunn til at fabrikantene overflatebehandler sylindrene på spesielt vis feks med nicasil-belegg eller spesiell silikonbehandling fremfor vanlig honing, men er det dømt til å havarere etter kort tid uten spesiell overflatebehandling? Erfaringer fra borring av Briggs & Stratton gressklippermotorer, Audi V8 og Porsche 928 er interessant å høre om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2008 Med rå aluminiumsvegger i sylindrene vil den neppe fungere lenge. "Alle" jeg "kjenner" til som har borret Audi V8 har satt in stål foringer ( ref; internasjonale forum etc ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...