Hjælp! M/S "Lille Blå" synker...!!

Anbefalte innlegg

Her på sørlandet har det nå kommet til den tiden at det slutter å regne..det BÆLJER ned vann fra oven.

 

Jeg skulle jo da bare bøye meg over til passasjersiden, for å plukke opp ett ark som lå der. Jeg tenkte fysj, var ikke det litt vått i distriktet der??

 

Jeg kikket litt nærmere etter, og hele dørken på passasjersiden var FULL av vann. Det fløyt bak passasjer setet, og forann passasjersetet.

 

Hva gjør mann med sånn?? Jeg vet der er en lekk ett eller annet sted..hjælp,..??!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første bud er å få tørket opp bilen,så er det frem med vannslangen for å finne lekkasjen.kan ta litt tid å finne,men pleier å gå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løft opp/ta ut matter og begynn å strø rundt med aviser!!!

Få en kandidat til å sitte inne i bilen mens du står på utsiden og spyler med vannslange!! Rundt dør, vinduer, torpedovegg, osv osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk dreneringer (som regel foran rett under vinduene) og deretter plasten som vanligvis skal ligge på innsiden av dørtrekkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Her på sørlandet har det nå kommet til den tiden at det slutter å regne..det BÆLJER ned vann fra oven.

 

Jeg skulle jo da bare bøye meg over til passasjersiden, for å plukke opp ett ark som lå der. Jeg tenkte fysj, var ikke det litt vått i distriktet der??

 

Jeg kikket litt nærmere etter, og hele dørken på passasjersiden var FULL av vann. Det fløyt bak passasjer setet, og forann passasjersetet.

 

Hva gjør mann med sånn?? Jeg vet der er en lekk ett eller annet sted..hjælp,..??!

 

På passasjersiden? hmmm....

sjekk at dreneringshull er åpne og at det ikke er noen lekkasjer fra f.eks vannkasse og inn i bilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å lukke vinduet og ha igjen takluka?

 

 

*ler*

 

kunne ikke dy meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekk om plastikken bak dørsiden er hel og tett. Ofte når det har vært ettermontert høyttaler i døren at det kan begynne å leke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

På passasjersiden? hmmm....

sjekk at dreneringshull er åpne og at det ikke er noen lekkasjer fra f.eks vannkasse og inn i bilen....

 

Ehhh...hvem er vannkassa for noe???

 

hva med å lukke vinduet og ha igjen takluka?

 

ÅHH faen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Ehhh...hvem er vannkassa for noe???

 

 

 

ÅHH faen...

 

Er der hvor vindusviskeren er montert i motorrommet....

der går endel kabeloverføringer inn til coupeen o.s.v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.