3B som ikke sviver på tomgang.

Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne ut av dette problemet en stund nå men stanger bare i veggen, jeg håper det er noen som kan hjelpe meg her.

Bilen min sviver vanligvis noe ujevnt på tomgang men plutselig noen ganger så vil den ikke gå i det hele tatt,

med en gang jeg slipper gassen synker turtallet til motoren dør.

Jeg har skiftet tomgangsregulator og fordelerlokk, sjekket plugger og hetter og byttet lambdasonde.

Har også lett etter vakumlekkasjer, hører det er en bitteliten en ett sted men klarer ikke finne den, blir en liten hveselyd når jeg setter trykk på.

Finnes det en måte å sjekke TPS? Jeg hører det klikker fint i den men kanskje det er noe galt uansett?

Kan det være bensintrykket, og hvordan får jeg sjekket det?

Og hvis jeg ikke finner ut av dette, er det kanskje noen med vag.com rundt Stavanger et sted som kan hjelpe meg?

Alle forslag er hjertelig velkomne.

Eirik Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender denne til topps igjen med et spørsmål.

Hvilken farge skal det være på lambdasonden? min var helt hvit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitsomt å kjøre 'heal-toe' i rushet gitt, særlig med denne bilen hvor en ikke hører motoren før 2000 omdreininger.

Ingen som har noen tips til hva det kan være?

Møller kunne ikke se på den før om noen uker, ikke noen i Stavanger som har vag-com heller?

Eirik Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.