#1 Skrevet August 4, 2008 En kompis skal muligens ha biturbo-kit på sin 95 modell Vento VR6. Det er en Usa-modell hvis det har noe å si. Har prøvd å søkt litt etter bremse-kit men ikke blitt noe klokere for å si det slik...... Noen som har noen tips eller linker til bremse-oppgradering ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2008 mener jeg har sett en del bremse kit til vr6 hos ECS tuning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2008 Det er vel omtrent det eneste jeg har kommet over,det glemte jeg å skrive. Men finnes det andre kit på markedet ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2008 Står noe i denne tråden om dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104005&page=2 For å gjøre det litt lettere så står dette: Golf 2/3: VR6 motor 312 mm bremser foran fra Audi S3 (8L) (dersom man har understellet fra VR6 - går utifra at kaliperne har samme innfestning på G60 også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2008 Jepp. Skaff deg kaliper, carrier, skiver og klosser fra S3 (8L). Sikkert fler som selger sånt brukt. Bremser veeeldig bra nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...